شرکت مهندسی چرم کوب آمادگی مشاوره فنی و اکوستیکی در زمینه ایجاد درب های چرمی وضد صدا به مشتریان عزیز از سراسر کشور را دارد.
*چندین روش برای ایجاد یک فضای اکوستیک و ضد صدا:
الف) اولین کاری که باید انجام شود این است که ،راه های نفوذ و عبور صدا را شناسایی کنیم؛ مثلا درز و فاصله ی بین درب و زمین را تا حد ممکن بپوشانیم و همچنین کانالهای کولر و تهویه هوا را عایق بندی ودر صورت امکان مسدود کنیم.
ب)_مرحله ی بعدی جلوگیری از انعکاس صدا در محیط و فضای اتاق می باشد.برای این کار باید سعی شود کف اتاق را با فرش ، یا موکت وهرنوع پوششی مانند اینها بپوشانیم تا از انعکاس و همچنین انرژی صوت کاسته شود.با این کار شما می توانید از انتقال صدا به طبقات پایین تر نیز جلوگیری کنید.
ج)اگر میتوانید در دیوار ها و سقف اتاق نیز از عایق های صوتی استفاده کنید،در صورتی امکان دسترسی به عایق صوتی را ندارید،ازپشم شیشه و فوم های پلی اتیلن به عنوان عایق صوتی استفاده کنید.
د)_ پنجره ها را دوجداره کنید و برای آنها پرده های پارچه ای پرز دار استفاده کنید تا مانع انعکاس صدا شود.
واما عایق بندی درب اتاق با استفاده از تزریق فوم مایع درون درب،شاسی کشی روی درب به منظور تقویت و استحکام درب و هم چنین پوشاندن فضای خالی و درز بین درب با زمین و چهار چوب و چرم کوبی درب که این کار تخصص شرکت چرم کوب می باشد.

آکوستیک
درب آکوستیک

یک دیدگاه برای “شرکت مهندسی چرم کوب

  1. سلام،‌ این نوشته یک «دیدگاه» است.
    برای پاک کردن یا ویرایش یک دیدگاه، باید وارد بخش مدیریت شوید، سپس به بخش دیدگاه‌ها بروید٬ در آن‌جا می‌توانید دیدگاه‌ها را ویرایش و یا پاک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *